Elmo-Cookies Monster-Domo Kun

Elmo-Cookies Monster-Domo Kun

Sunday 26 June 2011

Ashiteru

Ashiteru
Ashiteru :)
Anda tahu tak maksud perkataan tersebut ??..yeah maksud dia " I LOVE YOU" hehe :) , ye aku sayangkan anda semua..kalau anda tak suka saya , ada aku kesah haha :D gurau2..korang nak benci sgt dkt aku ni , benci lar aku tak kesah pun..haha :D ok berbalik tajuk aku "Ashiteru"..anda tahu kan aku tngh mabuk cinta dengan Siti Aisyah Bt Shari..haha :D  yeah aku mengaku aku sayang gila dkt dia tapi tak lebih dripada aku sayangkan family aku..dia lar orang yg bnyk bgi sokongan dan dorongan pada aku..dia bnyk ajar aku tentang agama..yeahh itu yg aku mahu kan..aku suka perempuan yg boleh membimbingkan aku ke jalan yg benar dan boleh menegur kesilapan aku..kalau anda benci sgt dkt aku dan dia , teruskan lah benci :) terima kasih sbb bencikan kiteorg haha :D , nak buat mcm mana kan dah bercinta mesti lah sweet sweet kan dgn perkataan " I love you , I miss you and whatever lar..aku tahu korang jeles..please! lar jgn jeles tak bertempat..haha :D aku minta maaf lar kalau aku ada sakitkan hati korang ( yg bencikan aku) , aku tak ada niat pun tapi niat aku baik sbnrnya..kalau tak percaya suka hati korang lar haha :D..aku tak suka layan orang susah nak paham keadaan orang...ok lar malas nak gaduh :P Assalammualaikum


comel kan ?? haha :D dia ni aku punya jgn sesekali nak rampas dari aku..hahaha :D gurau2...yeah dia lar segala-galanya pada aku..aku tak boleh bayangkan aku hidup tanpa dia..wahhh jiwang pulak aku ni haha :D 13 November 2010 tarikh yg amat bermakna bgi aku <3 haha :D aku tahu aku dgn dia tak sweet mcm korang kan tapi aku cube nak jadi kan hubungan kiteorg ni jadi sweet mcm korang :) , aku jeles tngk org couple tngh date , dah lar aku tngk dgn mata aku ni..yee aku mengaku aku dgn aisyah tak pernah date..percintaan kiteorg ni jarak jauh..bila dgr percintaan jarak jauh jee mesti korang fikir tak akan kekal kan..haha :D aku cube nak memecah rekod yg aku dgn dia boleh kekal smpai bila2 InsyaAllah..

Siti Aisyah Bt. Shari 
- I love you so much 
- I will be miss you 
- Take care 
- Gudluck for PMR ;) 

No comments:

Post a Comment