Elmo-Cookies Monster-Domo Kun

Elmo-Cookies Monster-Domo Kun

Monday 16 May 2011

Happy Teachers Day


Thank you teacher for
guiding us 
inspiring us 
and making us what we are today

Mula2 aku tak nak datang sekolah hari isnin sebab hari selasa kan cuti..haha :D tapi akhirnya aku datang sekolah sebab cikgu tingkatan aku , Pn.Zainah dah nak bersara..perasaan sedih tu ada lar tersentuh dalam hati ni..hehe :) btw thanks cikgu Zainah sebab banyak tolong and bgi semangat dekat saya untuk terus belajar :)..I always remember you and love you :)..sambutan dekat sekolah boleh lar tahan tapi cuaca panas...argghhh!!! haha :D tapi berbaloi..aku gembira tngk semua cikgu happy terutama semua cikgu yg mengajar aku BM , BI , Math , Fizik , Kimia dan lain2..haha :D sorry tak de gmbr..malas nak tangkap gmbr..aku dtg sklh nak berseronok jee :P..haha :D tapi memang best lar..aku ada rasa sedih sikit sbb tak dpt sambut hari guru dgn cikgu sekolah lama aku SMK Taman Setiawangsa :'(...aku rindu semua cikgu dekat sana..walaupun garang dan tegas kenangan sentiasa teringat dalam hati aku ni..sedih oh tak sempat agy minta maaf dkt cikgu..btw Selamat Hari Guru untuk semua guru di SMK Taman Setiawangsa and SMK Tun Tijah..Cikgu saya janji , saya akan belajar rajin2    and terima kasih atas semuanya..<3 

Exam

Minggu ni kertas Math , Add math and Pendidikan Islam..Math dan Pend Islam aku boleh bawak tapi add math seriously aku tak minat -.- jawapan dah lar kena pnjg..pecah kepala nak pikir..formule ada lar sikit aku hafal..haha :D entah lar boleh jawab ke tak ni..haiishh risau giler kalau fail..Ye lar " Kita ni hanya boleh merancang tetapi Allah yang tentukan " so aku x boleh berputus asa...yeahh!! MOHD HAAFIZH FAAIZ you can do it!!

Aisyah Shari
Hai you :P..haha sorry sebab on9 time periksa..hehe seriously saya rindu giler dekat you :'(..bila you nak balik ni ?? sorry tau sbb tak dapat chat dgn you dlm minggu ni..Hmmm argghh!! I really really miss you..I wish you here right now..why ?? because I need you :)...ILYSM <3



No comments:

Post a Comment