Elmo-Cookies Monster-Domo Kun

Elmo-Cookies Monster-Domo Kun

Monday 4 July 2011

High School

Larian 1 Murid 1 Sukan
1 Malaysia

Event paling bosan haha :D , cakap larian tapi aku tngk ramai yg jalan jee.lebih baik tak payah buat event ni haha :D kalau ada hadiah takpe jgk ni takde langsung ! tapi takpe lar lega cikgu ada buat aktiviti sekolah..antaranya ialah haha :D pertandingan bola sepak , permainan rakyat dan basketball..satu haprak aku tak masuk..nak tahu sebab ape ?? sbb panas pluss membosankan ! haha :D tapi best lar dpt relaks kan minda ni dripada study jee pluss dpt spend time dgn kawan kawan :)  

 
 
bosan kan ?? memang bosan pun haha :D okay sklh baru aku ni bosan sikit tapi pelajaran dia memang bgs dripada Setiawangsa..kalau setia aku tak dpt beri tumpu perhatian sgt sbb bilangan murid dia ramai..haha :D kalau sklh ni sikit je pelajar dia..tapi sunyi ! haha :D 

Hari Koperasi
  
Hari ini punya event haha :D , ni pun bosan jgk..jauh beza sgt dgn Hari Koperasi di Setiawangsa..beza dia Setiawangsa ada Rumah Hantu , Flying Fox , Paint Ball and whatever lar..haha :D klau sklh baru ni hanya jual makan , minum dan barang barang jee bosan tak bosan -.-"..tapi yg best dpt cuti esok haha :D bgs lar homework dah lar tak siap lagi sbb busy dgn sklh punya aktiviti haha :D tapi yg aku tak suka minggu depan ada exam WHATHE , otak ni dah lar tngh blurr lagi dgn aktiviti sklh nak exam terus..giler tak giler sklh tu haha :D btw gudluck
 
 
 
 
 
Sedap kan !! haha :D tapi ada yg tak sempat beli..mahal sgt harga dia -.-" aku tahu lar harga barang skrang ni  meningkat tak pyah lar nak naikkan harga makanan..rugi lar nnti :D buat cekik darah je lar...ok tu je lar aku nak membebel dkt blog ni..Assalammualaikum!  

No comments:

Post a Comment