Elmo-Cookies Monster-Domo Kun

Elmo-Cookies Monster-Domo Kun

Friday 29 July 2011

Siti Aisyah Bt. Shari


Firstly , I'm so sorry :- 
- for my behaviour
- that I can't make you smile
- because I make you cry 
- for what ever I did with you 

I hope you forgive me ! , okay I nak tukar topik , you ! I tak nak kehilangan you sampai bila bila walau ape pun terjadi . I nak you jnji dgn I , you tak akan tinggalkan I . I harap  hubungan kite dapat kekal hingga ke penghujung nyawa . kite berdoa sama sama ye :) I cume nak you tahu yg I sentiasa syg kan you and setia pada you . you jgn risau , you never be replace okay . agak gedik kalau saya guna I and you ni hehe :D , ok lar guna yg biasa je lar saya dan awak . ape yg orang cakap tntg keburukkan awak dkt saya semua itu salah sbb dimata saya awak sempurna tapi saya tahu semua orang dilahirkan tidak sempurna , awak sempurna dkt saya sahaja . kite ni selalu bergaduh kan ?? takpe saya terimanya , semua tu cabaran yg memerlukan kesabaran . saya akan cube jadi orang yg berguna dan terbaik untuk awak . Disebabkan salah faham boleh membawa pergaduhan , saya harap kite berdua dapat faham antara satu sama lain supaya tidak ada pergaduhan lagi tapi saya rasa satu hari nanti perkara ni akan berulang lagi dalam hidup kite . please ! jgn tinggalkan saya , saya sunyi tanpa awak . 


Happy Ending + Forever + Always = No Ending :) 

saya tak nak hubungan kite berakhir tau ! :) ok lar saya ni asyik membebel je keja , nanti lupa pulak nak tido asyik melayan laptop ni jee . I always love you and Gudluck for trial PMR , do your best ! cayokkkk! :D 

Assalammualaikum !

3 comments: