Elmo-Cookies Monster-Domo Kun

Elmo-Cookies Monster-Domo Kun

Monday 18 July 2011

I don't understand


yeah yeah korang mesti bosankan bace cite aku :D , suka hati korang lar nak bace ke tak ! nmpk title blog aku tu " I don't Understand " yeah itu tajuk yg aku nak cite kan :D . Aku tak paham dgn bdk classmate aku especially perempuan ! ape yg aku buat semua salah ini tak kena itu tak kena . Susah oh hidup mcm ni kalau semua benda kite buat salah takkan lar satu benda takde yg btol -,- . sorry lar aku bukan mengata tapi memang kenyataan berlaku didepan mata aku sendiri . Kau tahu peragai kau tu mcm bdk2 darjah 1 , comeon lar matang lar sikit kau tu dah 16 tahun , kau jangan buat malu lar maruah seorang remaja berumur 16 tahun kalau aku malu kau tahu tak . ohh yeah kau ni kan suka sangat memperbesarkan masalah padahal perkara tu kecil jee HAHA :D lawak kau tahu tak biler kau dah marah2 aku dan malu2 kan aku depan class lepas tu kau minta maaf dkt aku MEMANG TERBAIK ! kau paham tak maksud " perasaan orang " . kau dah malu kan aku , kau ingat aku tak sakit hati -,- . Dah lar weyh aku malas nak gaduh dgn kau , kau tak kenal aku lagi kalau aku dah marah memang pecah weyh lega aku ni laki yg suka bersabar..satu lagi pesanan aku dkt kau Please ! jgn perasan yg kau tu PERFECT sgt..semua orang yg lahir dkt bumi yg nyata ni memang tak sempurna.


Aku rindu sekolah lama aku ! aku harap aku dapat balik semula sekolah lama aku ! aku dah tak tahan duduk sekolah baru aku tu , banyak masalah timbul ! Seriously aku cakap memang banyak ! SMK TAMAN SETIAWANGSA the superb school <3 

Assalammualaikum - Mohd Haafizh Faaiz 

No comments:

Post a Comment